O BRACIACH UDAJĄCYCH SIĘ DO SARACENÓW


Bracia zaś, którzy udają się do Saracenów, mogą w dwojaki sposób duchownie wśród nich postępować. Jeden sposób: nie wdawać się w kłótnie ani w spory, lecz być poddanymi wszelkiemu ludzkiemu stworzeniu ze względu na Boga (1 P 2, 13) i przyznawać się do wiary chrześcijańskiej. Drugi sposób: gdyby widzieli, że tak się Panu podoba, niech głoszą Słowo Boże...(Reguła św. Franciszka z Asyżu)

piątek, 10 września 2010

Powrót po długim, długim czasie....













Blog zmartwychwstaje...niestety przez ostatnie 2 lata nie zaglądałem do tej wirtualnej kroniki. Dlatego wypadałoby nadrobić zaległości. Wydarzyło się w tym czasie mnóstwo zdarzeń o których można poczytać na blogu brata Pawła. (Link do blogu znajduje się tuż obok). Aktualnie znajduje się w Australii:)) Dziwne nie? Jestem tu by uczyć się angielskiego. Powiedzmy sobie zdobywam kolejne narzędzie do pracy w Turcji. Tak, tak...udało mi się ocalić skórę i z Bożą pomocą dalej walczę na tureckiej ziemi. Zmieniłem miejsce zamieszkania na Mersin, około 1000 km na południowy wschód. Piękne miejsce. Mersin stał się moim domem 12 stycznia 2009 roku. Po skończonej szkole języka tureckiego, odebranym dyplomie:))) zostałem skierowany na nową placówkę. Właśnie do Mersin....

Brak komentarzy: